Member details

mavo4-2001

Join

Sort by: -Old first- | New first

16 Jan 2007, 12:11
Misschien is het leuk om een hier een berichtje achter te laten met daarin, Wat je op het moment doen: school, werken e.d.... verliefd, verloofd, getrouwd... wat je maar kwijt wilt en leuk is voor de rest om te weten....

Ik zal beginnen:

Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mn opleiding tot verpleegkundige. Onderzoek gedaan en nu een scriptie aan het schrijven...
Verder werk ik als oproepkracht bij 2 thuiszorgorganisatie's, wat ik met erg veel plezier doe!!! Februari begin ik met mn eindstage bij thuiszorg Groningen als wijkverpleegkundige.

Groetjes Marion
5 Feb 2007, 19:55
ik doe nu HBO werktuigbouwkunde aan het HBO op de hanze verder niet heel veel boeiends. werk op zaterdag als postbode bij TNT :-p
8 Feb 2007, 20:21
Ik ben al een tijd aan het werk bij het UMCG. Ik werk daar als verpleegkundige in de centrale poel. Momenteel zit ik nu op het revalidatie kliniek beatrixoord!! ik werk daar met veel plezier!! Ongeveer per maart/april kom ik weer in de stad Groningen wonen dan hoop ik dat ons huisje klaar is. 12 oktober dit jaar ga ik trouwen!!

Groetjes Marieke v N:-d
14 Feb 2007, 16:23
Ik werk nu in de kinderopvang.Bevalt me goed. En ja... Ik ben ook al getrouwd, 22 juni 2006. We wonen in Bedum.
Als je meer wilt weten moet je me maar ff een krabbel sturen.
:handkiss: Trieneke
20 Feb 2007, 18:45
Ik ben werkzaam in het Martini ziekenhuis. Ik werk daar nu nog als verpleegkundige op pulmonologie, maar aanstaande maandag begin ik op maag/darmchirurgie.
Verder ben ik nog steeds verliefd...

Groetjes, Wilma
2 Mar 2007, 16:41
Ik ben 24-06-2004 getrouwd. op 28-05-2005 is mijn dochter Nora geboren en op 16-07-2006 is mijn andere dochter jente geboren. Ik werk al weer 5 jaar in een verpleeghuis. en over twee maanden gaan we verhuizen. Leuk zo'n site, kun je even zien wat iedereen nu doet.
groetjes Marije
20 Mar 2007, 19:21
hoi hoi!!

ik ben net weer begonnen met een nieuwe studie, SPH op de hanze! erg leuk tot nu toe! leuk om zo weer wat mensen te zien die je al jaren niet gezien hebt. binnen kort maar toch een keer iets van een reunie marion?

groetjes hans! (k)
28 Mar 2007, 20:02
dat lijkt mij ook een leuk idee
marije
31 May 2007, 23:06
hey allemaal,

ook maar even een berichtje achterlaten.:-d
nou, ik woon op dit moment inmiddels dik een jaar samen, ben verliefd en verloofd zaterdag... mmm heel verhaal:lol:
ik werk in een verzorgingshuis, voor anker in hoogezand, en werk daar met dementerende ouderen en in de activiteitenbegeleiding. erg leuk, vaste baan, 24 uur in de week.

liefs, anke:clap:
7 Jun 2007, 16:49
Ey,

Kheb mn MBO afgerond en ben in sept 2005 als hovenier bij AB-Groningen aan het werk gegaan. In sept 2006 ben ik weer naar sgool gegaan HBO bedrijfseconomie aan de Hanze. Bijna nu het jaar afgerond, en er moet nog ff wat gebeuren om verder te kunnen gaan:-p

Veel plezier verder hier en daar wat je ook doet!

Groetjes
17 Sep 2007, 16:47
Hey, leuk om te lezen!
Heb na de mavo verpleegkunde gedaan, 'n jaar gewerkt in de psychiatrie en nu weer aan de studie, hbo-v in Zwolle. Nog niet getrouwd en heb nog geen kinderen :-d
26 Jan, 07:43
inderdaad erg leuk om zo te lezen wat iedereen aan het doen is! Mavo is toch stiekem al best heel erg lang geleden ..

Op dit moment ben ik weer begonnen met ene nieuwe studie, SPH in Ede. Loopt lekker en ik vind het boeiend .... wat een heel eind scheelt voor het idee dat ik nog 3 en half jaar moet scholen ;-) . Verder werk ik part time in de horeca en woon ik in het o zo mooie Wageningen.

Groetjes!

Subject Started by  Replies   Last 
Marion
11 26 Jan, 07:43
Marion
2 18 Jan, 18:08
Anke
1 10 Dec, 12:50
Petri:-ppp
14 7 Jun 2007, 16:47
 2007
Marion