Member details

mavo4-2001

Join

Sort by: -Old first- | New first

16 Jan 2007, 12:11
Misschien is het leuk om een hier een berichtje achter te laten met daarin, Wat je op het moment doen: school, werken e.d.... verliefd, verloofd, getrouwd... wat je maar kwijt wilt en leuk is voor de rest om te weten....

Ik zal beginnen:

Op dit moment ben ik bezig met het afronden van mn opleiding tot verpleegkundige. Onderzoek gedaan en nu een scriptie aan het schrijven...
Verder werk ik als oproepkracht bij 2 thuiszorgorganisatie's, wat ik met erg veel plezier doe!!! Februari begin ik met mn eindstage bij thuiszorg Groningen als wijkverpleegkundige.

Groetjes Marion
5 Feb 2007, 19:55
ik doe nu HBO werktuigbouwkunde aan het HBO op de hanze verder niet heel veel boeiends. werk op zaterdag als postbode bij TNT :-p
8 Feb 2007, 20:21
Ik ben al een tijd aan het werk bij het UMCG. Ik werk daar als verpleegkundige in de centrale poel. Momenteel zit ik nu op het revalidatie kliniek beatrixoord!! ik werk daar met veel plezier!! Ongeveer per maart/april kom ik weer in de stad Groningen wonen dan hoop ik dat ons huisje klaar is. 12 oktober dit jaar ga ik trouwen!!

Groetjes Marieke v N:-d
14 Feb 2007, 16:23
Ik werk nu in de kinderopvang.Bevalt me goed. En ja... Ik ben ook al getrouwd, 22 juni 2006. We wonen in Bedum.
Als je meer wilt weten moet je me maar ff een krabbel sturen.
:handkiss: Trieneke
20 Feb 2007, 18:45
Ik ben werkzaam in het Martini ziekenhuis. Ik werk daar nu nog als verpleegkundige op pulmonologie, maar aanstaande maandag begin ik op maag/darmchirurgie.
Verder ben ik nog steeds verliefd...

Groetjes, Wilma
2 Mar 2007, 16:41
Ik ben 24-06-2004 getrouwd. op 28-05-2005 is mijn dochter Nora geboren en op 16-07-2006 is mijn andere dochter jente geboren. Ik werk al weer 5 jaar in een verpleeghuis. en over twee maanden gaan we verhuizen. Leuk zo'n site, kun je even zien wat iedereen nu doet.
groetjes Marije
20 Mar 2007, 19:21
hoi hoi!!